Polityka przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym: „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest Centrum Kształcenia
i Doradztwa „IKKU” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 03-219 Warszawa, ul. Elektronowa 2,
tel.: 22 825 9479, e-mail: biuro@ikku.pl
2. Cele w jakich możemy przetwarzać dane osobowe zgodnie z art. 6 RODO, wg źródła ich pochodzenia:
Lp.
|
ŹRÓDŁO INFORMACJI
|
CEL PRZETWARZNIA
|
Dane Klientów
|
1.
|
Zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniach, seminariach, warsztatach, kursach lub konferencjach organizowanych przez Administratora danych
|
- Wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu
- Wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych
- W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń
- Marketingu i promocji produktów i usług własnych
- Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów
|
2.
|
Formularze kontaktowe na stronie internetowej, tj. „Zgłoś temat szkolenia” i „Szkolenia na zamówienie”
|
- Udzielania odpowiedzi na przesłane pytania, prowadzenie korespondencji
- Wykonania zawartej umowy lub przed jej zawarciem
- Marketingu i promocji produktów i usług własnych
- Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów
|
3.
|
Dane otrzymywane podczas rozmów, kontaktów telefonicznych, korespondencji e-mail
|
- Udzielania odpowiedzi na przesłane pytania, prowadzenie korespondencji
- Wykonania zawartej umowy lub przed jej zawarciem
- Marketingu i promocji produktów i usług własnych
- Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów
|
4.
|
Dane otrzymywane podczas spotkań i znajdujące się w zawieranych Umowach
|
- Wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu
- W celu bieżącego kontaktu wynikającego z zawartej umowy lub z podjętych działań zmierzających do jej zawarcia
- Wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych
- W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń
- Marketingu i promocji produktów i usług własnych
- Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów
|
|
Newsletter
|
- Marketingu i promocji produktów i usług własnych
- Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów
|
Dane Kontrahentów i innych osób kontaktujących się z Administratorem
|
6.
|
Dane otrzymywane podczas spotkań i znajdujące się w zawieranych Umowach
|
- Wykonania zawartej umowy
- W celu bieżącego kontaktu wynikającego z zawartej umowy lub z podjętych działań zmierzających do jej zawarcia
- Wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych
- W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń
- Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów
|
7.
|
Dane znajdujące się w korespondencji elektronicznej i papierowej
|
- Bieżący kontakt z Kontrahentami i Podmiotami Współpracującymi, z którymi Administrator ma podpisane umowy, w celu ich realizacji
- Kontakt z firmami i ich przedstawicielami, z którymi Administrator prowadzi negocjacje przed zawarciem umowy;
- Odpowiedzi na wszelkie inne zapytania, które trafiają do Administratora na oficjalne adresy umożliwiające komunikację elektroniczną.
|
3. Odbiorcami danych osobowych w związku z realizacją celów wskazanych w pkt. 2 mogą być:
- osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy,
- podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (podmioty przetwarzające) na podstawie zawartych umów,
- podmioty, którym Administrator zobligowany będzie udostępnić dane na podstawie przepisów prawa,
- odbiorcy danych tacy jak: kurierzy, banki, kancelarie prawne.
4. Przetwarzane dane osobowe nie są przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
5. Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w okresie niezbędnym do realizacji celów wskazanych w pkt. 2:
- w związku z realizacją zawartej umowy, do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa w szczególności dotyczących przechowywanie dowodów księgowych lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
- w związku z marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie.
6. Prawa przysługujące osobom, których dane są przetwarzane:
- prawo dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 „RODO”),
- prawo do sprostowania danych (zgodnie z art. 16 „RODO”),
- prawo do usunięcia danych (zgodnie z art. 17 „RODO”),
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 „RODO”),
- prawo do przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 „RODO”).
7. Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wydanej uprzednio zgody na przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) „RODO”.
8. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – o ile uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów „RODO”.
9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy – tj. uczestnictwa w szkoleniach, seminariach, warsztatach, kursach, konferencjach. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy – zamówienia.