IKKU
  • O NAS
  • REFERENCJE
  • KONTAKT
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • FAQ

SZKOLENIA - KOMPETENCJE - SUKCES

Doświadczony zespół ekspertów,
któremu możesz zaufać

SZKOLENIA - KOMPETENCJE - SUKCES

Doświadczony zespół ekspertów,
któremu możesz zaufać

SZKOLENIA - KOMPETENCJE - SUKCES

Doświadczony zespół ekspertów,
któremu możesz zaufać

SZKOLENIA - KOMPETENCJE - SUKCES

Doświadczony zespół ekspertów,
któremu możesz zaufać

SZKOLENIA

KONFERENCJE

DORADZTWO

PROJEKTY

Polityka przetwarzania danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym: „RODO”) informujemy, że:

1. Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest Centrum Kształcenia
i Doradztwa „IKKU” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 03-219 Warszawa, ul. Elektronowa 2,
tel.: 22 825 9479, e-mail: biuro@ikku.pl

2. Cele w jakich możemy przetwarzać dane osobowe zgodnie z art. 6 RODO, wg źródła ich pochodzenia:

Lp.

ŹRÓDŁO INFORMACJI

CEL PRZETWARZNIA

Dane Klientów

1.

Zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniach, seminariach, warsztatach, kursach lub  konferencjach organizowanych przez Administratora danych

  • Wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu 
  • Wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych 
  • W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń 
  • Marketingu i promocji produktów i usług własnych
  • Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów 

2.

Formularze kontaktowe na stronie internetowej, tj. „Zgłoś temat szkolenia” i „Szkolenia na zamówienie”

  • Udzielania odpowiedzi na przesłane pytania, prowadzenie korespondencji
  • Wykonania zawartej umowy lub przed jej zawarciem 
  • Marketingu i promocji produktów i usług własnych 
  • Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów 

3.

Dane otrzymywane podczas rozmów, kontaktów telefonicznych, korespondencji e-mail

  • Udzielania odpowiedzi na przesłane pytania, prowadzenie korespondencji
  • Wykonania zawartej umowy lub przed jej zawarciem
  • Marketingu i promocji produktów i usług własnych 
  • Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów 

4.

Dane otrzymywane podczas spotkań i znajdujące się w zawieranych Umowach

  • Wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu
  • W celu bieżącego kontaktu wynikającego z zawartej umowy lub z podjętych działań zmierzających do jej zawarcia 
  • Wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych 
  • W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń
  • Marketingu i promocji produktów i usług własnych 
  • Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów
 

Newsletter

  • Marketingu i promocji produktów i usług własnych 
  • Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów 

Dane Kontrahentów i innych osób kontaktujących się z Administratorem

6.

Dane otrzymywane podczas spotkań i znajdujące się w zawieranych Umowach

  • Wykonania zawartej umowy
  • W celu bieżącego kontaktu wynikającego z zawartej umowy lub z podjętych działań zmierzających do jej zawarcia 
  • Wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych 
  • W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń
  • Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów 

7.

Dane znajdujące się w korespondencji elektronicznej i papierowej

  • Bieżący kontakt z Kontrahentami i Podmiotami Współpracującymi, z którymi Administrator ma podpisane umowy, w celu ich realizacji
  • Kontakt z firmami i ich przedstawicielami, z którymi Administrator  prowadzi negocjacje przed zawarciem umowy;
  • Odpowiedzi na wszelkie inne zapytania, które trafiają do Administratora na oficjalne adresy umożliwiające komunikację elektroniczną.

 

3. Odbiorcami danych osobowych w związku z realizacją celów wskazanych w pkt. 2 mogą być:

  • osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy,
  • podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (podmioty przetwarzające) na podstawie zawartych umów,
  • podmioty, którym Administrator zobligowany będzie udostępnić dane na podstawie przepisów prawa,
  • odbiorcy danych tacy jak: kurierzy, banki, kancelarie prawne.

4. Przetwarzane dane osobowe nie są przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

5. Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora w okresie niezbędnym do realizacji celów wskazanych w pkt. 2:

  • w związku z realizacją zawartej umowy, do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa w szczególności dotyczących przechowywanie dowodów księgowych lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
  • w związku z marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie.

6. Prawa przysługujące osobom, których dane są przetwarzane:

  • prawo dostępu do treści danych (zgodnie z art. 15 „RODO”),
  • prawo do sprostowania danych (zgodnie z art. 16 „RODO”),
  • prawo do usunięcia danych (zgodnie z art. 17 „RODO”),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 „RODO”),
  • prawo do przenoszenia danych (zgodnie z art. 20 „RODO”).

7. Przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wydanej uprzednio zgody na przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) „RODO”.

8. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – o ile uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów „RODO”.

9. Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy – tj. uczestnictwa w szkoleniach, seminariach, warsztatach, kursach, konferencjach. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy – zamówienia.

 

NASI PARTNERZY