e-Doręczenia w praktyce – stosowanie ustawy o doręczeniach elektronicznych od 1 stycznia 2025 r.

19 grudnia 2024
on-line
290 PLN netto + 23% VAT

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie systemu e-doręczeń w instytucjach publicznych oraz pracowników przekazujących korespondencję do klientów i stron postępowań administracyjnych i podatkowych. Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiedzą się oni jak szczegółowo przygotować się do wdrożenia pod względem organizacyjnym oraz jak skutecznie doręczyć korespondencję po 1 stycznia 2025 r. z uwzględnieniem okresu przejściowego.

Program ramowy:

Blok 1: Domyślna cyfrowość doręczeń instytucji publicznych – na czym polega Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego  (PURDE)  i Publiczna Usługa Hybrydowa (PUH)

Blok 2: BAE jako nowy rejestr publiczny – konsekwencje wpisu, zasady działania i sposoby wyszukiwania

Blok 3: Wyjątki od doręczeń elektronicznych- kiedy i jak stosować?

Blok 4: Dowody potwierdzenia odbioru korespondencji – dowody:  nadania, otrzymania, odrzucenia, techniczne oraz EPO

Blok 5: Nowa hierarchia doręczania pism na gruncie KPA i Ordynacji Podatkowej – modyfikacja modelu E-doręczeń

Blok 6: E-doręczenia, a ePUAP – analogie i różnice w działaniu oraz możliwość dalszego wykorzystania ePUAP

Blok 7: Szczegółowe omówienie sposobu doręczenia pism do różnych grup odbiorców w ramach

Blok 8: postępowań administracyjnych/podatkowych po wejściu podmiotu w system e-Doręczeń

Blok 9: Jak przygotować instytucje do wprowadzenia e-Doręczeń krok po kroku

Blok 10: Obowiązki operatora wyznaczonego w zakresie świadczenia usług PURDE i PUH – zasady rozliczeń i reklamacji

Blok 11: Prezentacja pracy na środowisku testowym e-Doręczeń

Blok 12: Problematyka podpisywania pism i orzecznictwo sądów administracyjnych w kontekście         e-Doręczeń.

Blok 13: Pytania i odpowiedzi

Zapisz się na to szkolenie

    Pola oznaczone symbolem * są wymagane.

    Zgłaszający uczestnictwo




    Dane firmy do faktury VAT




    Ilość uczestników*
     

    Suma netto: 0.00PLN
    Suma brutto: 0.00PLN

    Uczestnik 1

    Uczestnik 2

    Uczestnik 3

    Uczestnik 4

    Uczestnik 5

    Suma netto: 0.00PLN
    Suma brutto: 0.00PLN


    Wraz z niniejszym zgłoszeniem wysyłamy należną kwotę na konto organizatora: Centrum Kształcenia i Doradztwa "IKKU" Sp. z o.o. al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, konto nr: 76 1090 1043 0000 0001 0777 1527. Warunek udziału w szkoleniu - wpłata dokonana na 14 dni przed planowanym szkoleniem na podstawie faktury przesłanej przez organizatora. Faktura jest jednocześnie potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia uczestnika. Warunki rezygnacji z udziału w szkoleniu: rezygnacja z udziału w szkoleniu musi nastąpić pisemnie na e-mail: biuro@ikku.pl, rezygnacja bez kosztowa - na 2 tygodnie przed szkoleniem, rezygnacja po tym terminie - 100% wartości zamówienia. Brak wpłaty, nieobecność na szkoleniu oraz brak pisemnej rezygnacji z udziału będzie skutkowało obciążeniem uczestnika 100% kosztami udziału. Upoważniamy organizatora do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy oraz do przesłania jej drogą elektroniczną:



    290
    Warning: Undefined variable $label_1 in /home/klient.dhosting.pl/ikku/ikku.pl/public_html/wp-content/themes/clv_ikku/single.php on line 96

    PARTNERZY